Przejdź do głównej treści strony
Invest in Lubań
03-03-2014

Ogłoszenie Burmistrza Miasta Lubań

Szanowni Mieszkańcy Lubania

W związku z obecną sytuacją epidemiologiczną, w trosce o bezpieczeństwo Interesantów oraz pracowników Urzędu Miasta Lubań od poniedziałku (16.03.2020 roku) do odwołania wprowadza się  zmiany w funkcjonowaniu Urzędu Miasta Lubań w zakresie przyjmowania Interesantów.

Obsługa Interesantów odbywać się będzie w następujący sposób:

  • telefonicznie: Biuro Obsługi Interesanta tel./fax 75 646 44 99; (na stronie internetowej: http:/luban.pl/urzad-miasta podane są numery telefonów do konkretnych wydziałów i referatów Urzędu),
  • elektronicznie: e-mail: um@miastoluban.pl; lub poprzez portal usług administracji publicznej ePUAP,
  • wdrodze korespondencyjnej: adres Urząd Miasta Lubań ul. 7 Dywizji 14, 59-800 Lubań,
  • kontakt osobisty będzie możliwy tylko w sytuacjach wyjątkowychi w tymczasowych punktach przyjęć zlokalizowanych na parterze budynku przy ul. 7 Dywizji 14 (wejście tylko od strony parkingu)  i na parterze w budynku przy ul. Mickiewicza 6,
  • przyjmowanie mieszkańców w sprawach skarg i wniosków w sposób bezpośredni pozostaje zawieszone do odwołania.

Wszelkie zobowiązania finansowe na rzec gminy można dokonywać za pośrednictwem bankowości elektronicznej.

Za powstałe niedogodności i utrudnienia przepraszamy, ale wynikają one z dbałości o bezpieczeństwo wszystkich mieszkańców.

 

Urząd czynny jest w dniach roboczych:
poniedziałek: 7:30 - 15:30
wtorek: 7:30 - 17:00
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:00 

Nasza witryna wykorzystuje pliki cookies, m.in. w celach statystycznych. Jeżeli nie chcesz, by były one zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej na ten temat...